Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

duminică, 16 mai 2010

acele persoane




Acele persoane care doar vorbesc ,acele persoane care le interesează decît persoana altora,acele persoane care te barfesc,acele persoane care se dau bine pe lînga tine pentru a obtine ceva,acele persoane care nu le intereseaza decat vorbele auzite,acele persoane care te critică după aparenţe sau după nişte vorbe..de aceste persoane fereste-te aceste persoane sunt cu 2 feţe ....si te pot răni ...


Am întîlnit mai multe persoane de genul acesta m-au criticat după aparenţe sau după nişte vorbe ,fără sa mă cunoască fără sa vorbească cu mine măcar odată..dar am întîlnit persoane care au vorbit cu mine si m-au cunoscut dar,....si-au arătat adevărată lor fata intr-un final..Eu am încercat sa fiu doar prietenă cu toata lumea sa vorbesc cu toata lumea sa fiu chiar prietena cu cei care mă urăsc si nu mă suporta sa nu judec si sa nu vorbesc pe nimeni de rau..dar...toate sacrificiile mele si dorinţele mele au fost in zadar acele persoane..da acele persoane..si-au arătat adevarata lor fata...:|:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu