Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

duminică, 23 mai 2010

Blog..


Si timp de o ora si ceva .. m-am chinuit sa descifrez cum se instalează un blog templates.. pentru un aspect nou
la blogul meu :D..fiindcă văzusem atîtea bloguri , si toate aveau aspecte superbe :X.. gandesc sa-mi fac si eu :P desi in tot acest timp Bibiloi
zicea''Hai afara!''...eu incercam sa găsesc o scuză .. [citesc..mi-e tarsa] etc.
Cautand printre bloguletele l-am gasit pe acesta [deşi salvasem vreo 10] nuj :-?? ce ma impresionat cel mai mult dar ... macar nu e cu inimioare sau ceva negru si straniu ...Intr-un final prin Buzzurile ..date de Bibiloi ma hotarasc sa ies afara! ...si fiindca am intarziat 5 min.. mai vb..[desi cred ca s-ar putea sa fiu scoasa in suturi din casa :))..de bibiloi]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu