Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

vineri, 18 iunie 2010

Vacanta ( | )


Da! a sosit vacanţa si recunosc ca nu prea am mai scris de ceva timp.. poate fiindcă am fost distrasa de lucrurile pe care le pot face cînd e vacanţa.. fără grija ca ''Mă asculta mîine la fizică si chimie!''... sau porcării de genul.. pur si simplu deocamdată vacanţa mea e simpla mă scol la ora care am chef mănînc cînd am chef si mă distrez cînd am chef .. iar caietele :-j.. nu am mai pus mana pe nicun pix :D..dar cărţi.. m-am apucat sa citesc o carte sa va zic cîteva fragmente :P :

''Jack Torrance gîndi:Puţă mică si afectată'...Puţă mică si afectată'

''-Tata a zis ca s-ar putea sa aibă o pană zise Danny pe un ton neutru,aproape plictisit.A zis ca pompa e căcată.
-Nu spune asta Danny.
-Pompa?o întreabă, sincer mirat.
Wendy ofta:
-Nu, căcată .Nu vorbi asa.
-De ce?
-E vulgar!!
-Ce-i aia vulgar mami?
-Vulgar e atunci cînd te scobeşti în nas la masa, sau faci pipi cu usa la baie deschisă. Sau atunci cînd spui căcată.Căcat este un cuvînt vulgar.Oamenii draguţi nu-l folosesc.
-Tata asa zice.Cînd s-a uitat la motorul gărgrăitei [gargarita fiind maşina:p]a zis: ''Isuse,pompa asta e toata căcată.''
-Tata nu-i draguţ?'''' :D

Si asta fac eu citesc nişte parcării amuzantă si interesantă doar cînd ploua căci atunci vine plictiseală :)).. si uite asa mai trece o zis si încă o zi.. stand si facînd ce am chef cînd am chef!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu