Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

vineri, 13 august 2010

Vacanta ( || )


...Am ajuns in luna august o luna care soarele domina căci celelalte erau pline de ploaie, picături reci ce se izbeau instantaneu de geamul meu,sau umezeau asfaltul...Acum nimic nu se izbeste nimic nu umezeste ci totul arde.. caci asfaltul e fierbinte iar casa e plina de caldura.

Caldura domina ,toata lumea imbraca haine subtiri care trebuiau purtate in Iunie, Iulie si razele soarelui te trezesc dimineatza si lumina lunii te adoarme si asa trec zilele iar noi adolescenti nepasatori la fel ne trezim si adormim nefacand nimic toata ziua ..doar stand si lenevind in casa sau afara, uitam de noi si uitam sa ne facem utili in viata stam pur si simplu irosind timpul liber de care ar fi trebuit sa profitam ne pierdem vremea prin cluburi siropoase [ca orice adolescent] sau la gratare spatamanale fiindu-ne lene sa gandim...cu o simpla scuza ''E vacanta!''

E o noua zi soarele ca deobicei e sus pe cer lumea se misca iar noi fara griji aprindem pc. plictisiti
si incercand a vorbi discutii inutile pe mess.. Ce suntem noi? roboti..fara sentimente ...? Unde e copilul acela care sta si se plimba care zburda de fericire fara ca lenea sa dea tarcoale si fara ca plictiseala sa ne alunge cheful..?L-am pierdut departe in coltzul inimi poate... si am uitat ca suntem inutili atunci cand stam si nu ne intereseaza nimic.!.

Fiinte fara rost devenim
Am pierdut copilul in coltul inimi poate
Ne e lene sa gandim
Si nu ajungem mai departe
E vacanta stiu, dar totusi nimic nu facem
Ne pierdem vremea stand
La soare ne coacem
Am uitat sa chemam copilul pierdut
Caci noi l-am lasat fara cuvinte
A devenit mut.
Haideti va rog lasati discutiile inutile
Mergeti mai departe
Lasati lumea aceea plina de macabritate.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu