Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

duminică, 19 septembrie 2010

Rasarit,


Eul:E dimineata
Un aer rece in plamani respiri fara zgomot
Vezi din fundul marii, esind pe unda carariii,
O flacraca rosie cu sageti duioase..
E liniste, doar marea se ude, izbindu-se de stanci nude
Cerul se inroseste..
Lumina te invioreaza
Caci in fata ta a prins viatza o raza!
Mai stai fotografiezi acest minunat cer inflacarat!
De odata se vede ...

Cititor:Ce anume?
Caci ma tii in suspans
Caci imaginatia mea e dusă departe
Eu nu pot sa-mi inchipui cerul pe moarte?!?
In flacari tot
Murind fara un strop de..de..lacrimi..
Caci in creatia mea
Nici plansul nu are ce cauta ..
Flacarile il ard si nu poate..lacrimi..sa curga in soapte...

Eul:Stai cititor creativ,Esti atat de ideativ
Eu vorbesc de o stea
De flacara ce iti da lumina
De ''el'' ,cel care ne ajuta sa traim
E atat de frumos cand il vezi din mare rasarind
Cum isi face carare pe unda marii
Cum se joaca cu razele, si celelalte stele!
Soarele...marele rege!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu