Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

joi, 14 octombrie 2010

Scrisoare |


Adormita ..Dezvelita..tanjeste după amorul vieţii...pe o pleoapa e agata o simpla picătură de apa.. sta în pat si plînge amarul cuvintelor ..gandeste fără suspine..căci numai sunt umbre care, sa poată tresări atunci cînd ''O'' vede numai sunt seltare cu haine sifonate,numai e galagie ..numai sunt note..numai se aud soapte.

Fara chef de nimc.Fara pasii aceia care facea podeaua sa scartie,îmbrăţişările acelea violente,momente...Pereţii vor sa audă mai multă gălăgie ,totul cade intr-un abis puternic fără raze de lumina intr-un nimic profund,inhalat cu praf de iubire si putrezit cu întuneric.si da doar strigătul tău si acel ecou:-Helloo!!-atat se mai simte in camera.

Ea cu o alta fata cretina, intens gandeste la momentele ciudate.Ce poate fi mai frumos decat inceputul-introducerea-initierea-conceperea dintre El si Ea.Acea dezordine atît de îngrijită ,acea chestie atat de complicata dar simpla ,acel frumos dar atat de urat, acel întuneric atît de luminat..unde sunt?..
''Da adevărul este ca tot vina mea ..deci am facut prea multa zdrăngăneala de dimineaţa si da trantind usa dramatic si fără strop de întoarcere..si El ..!picat in subconnstient!

-si dupa ore absurde petrecute jalnic ,doar stand ,ma intorc in casa aceea cu gand de pace.

Da si uite-ma acasa.Deschid usa.vad o sumedenie de chestii prea nesemnificatoare pt mime,incerc sa-mi îmblîndez vocea,si pot spune ca aveam un glas suav.Strig.''-Hey!I tuned''speriata de ecoul meu m-am lasat coplesita de acele picaturi fine cazute pe fata mea.
Intru acolo unde odata stateam si ce vad de cat o simpla hartie pusa pe masuta din mijloc cu acele randuri simple:

''Stiu am avut o poveste frumoasa ne-am intalnit acum 2 ani unde eram 2 fericiti cand intalneam totul nou .Ne-am decis ca ne-ar fii bine sa fim amandoi, acum suntem nişte simpli stagiari cu sperante mari încercînd sa devenim cei care ne dorim..după fiecare ceartă la fel de cretina făceam ca acea amintire sa dispara!.Dar nu cred ca merit o asemenea plecare din partea ta. .Stiind ca intr-o zi te vei intoarce de unde ai plecat ,stiind ca vei reveni tot aici in aceasta camara putrezita de atata aprofundare inte noi..iti scriu doar cateva cuvinte care nu cred ca mai au rostul.In acest moment mana mea tremura degetele mele incearca sa nu scpae pixul si buzele mele uscate savureaza o tigara cu atat viclenie ,da, cafeaua e aici cu gust amar ca la fel au si cuvintele asternute pe hartie o aroma amara!
..Esti tot tu fiinta ce mi-a deschis chipul pe cararea aceasta ..esti esenta mea si da eu vreau sa fiu al tau ..un simplu copil ucigas, dar stii azi ai asternut litere in sufletul meu de acum nud.ma cuprinde parca si acum sunetul absurd al tipatului cretin al buzelor tale.Mi-am luat bagajul mi-am luat si hainile sifonate,mi-am luat si papucii si mi-am luat si cheia da ..cu tine vreau sa inchid in lanturi puternice nedemne de rupere.. lacatul.Caci vreau sa pastrez undeva amintirea ta de aceea mi-am luat o carte asezata in rafturile prafuite a inimii mele.Acum inchid aceasta cutiuta cu lacat ..cheia o arunc in suflet. si totul vreaus a dispara.
Nu ma cauta...Titisor.''

TO BE CONTINUED...

Personaje:ireale




''..cu alta fata cretina''



2 comentarii:

  1. e frumoasa postarea mi-a facut inima sa tresara si zambetul meu inutil sa mi se schiteze pe fata-mi palida si vanata de frig.

    un mic sfat:D... poti folosi in loc de "nesemnificatoare" suna cam tras de ciuf:">... insignificativ :) ... in rest totul e f dragut si profund felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere