Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

duminică, 24 octombrie 2010

Scrisoare |||


...Cu aceleaşi lacrimi cu aceleaşi cuvinte cu aceleaşi sperante....dar acum..sunt toate spulberate!...se întreabă intru-na fără a găsi răspunsuri''-de ce eu?''..Ajunge acasă uscată ca frunzele toamnei tarzie..amgita..si incompetenta ..este prea obosită sa gandeasca se înveleşte cu cămaşa lui.. uitată intru-n colţ al sifonierluii , adulmeca lacrimile si doarme ...
''-Trrrrr!!!...-Trrrr!!!''..Da trebuia sa meargă la cursuri se trezeste .. isi aplica pe fata ei puţină pudra..fard un rimel negru..cu buze roşii...Graba este mare tranteste cîteva caiete si pixuri si,fuge repede pentru a prinde autocarul..se aşează pe scaun si in stînga ei,vede umbra Lui,''Afurisita umbra!Mă urmăreşte.. ah ! il vreau atat de mult..si nu il am.Gand năstruşnic,el trebuie sa fie la cursuri trebuie sa fie asezat pe scaunul de langa mine.. atat de mult imi doresc sa-l vad..In final am ajuns.. Fug pe coridoare deschid usa.. imi drept ochii spre banca a-3-a de la perte si..NU E.. Aceiasi intrebare imi surade prin mintea mea cretina''-De ce eu?''...Intreb colegii..de El.. nimeni nu l-a vazut.. Nimeni nu stie nimic de el.Ma asez in banca si bineînţeles si umbra lui nebună e aici.Si stai ce se vede?..Ma aplec mă uit sub banca..Un trandafir atat de roşu ca sîngele unui vampir.. si da încă o foaie inca un leac dea-mi amăgi sufletul!Mi-e frica sa o deschid..fiindcă continutul poate avea urmări..ma uit la acest trandafir si il sărut caci gandesc ca mainele lui l-au atins.In tot acest timp intra si profesoara de engleza spunandu-ne ca va lipsi la acest curs..Desfac scrisoarea si incep a citi cu o voce tremuranda.:
''Atat de rosie e aceasta flacara de iubire ..este exact ca buzele tale..

In lumea aceatsa noua ,unde nue sti tu,
In fiecare noapte imi cuprinde sufletul ,
Aroma buzelor tale ucigase,
Si ale mele cuvinte lase..
Timpul mi s-a oprit,
Căci pe pieptul meu tu nu ai mai dormit.
Mai lasat aici in ,intuneric
Considerandu-ma un nimic.

Uit sensul literelor ,
Si al cuvintelor,
Dar iti pot spune cu dor
Te iubesc puisor!

Acum te rog, inchide ochii si astepta-ma putin....

Cu drag Titisor''

Din nou lacrimile ma surpind..si alta solutie nu am gasit.. am inchis ochii si am asteptat.Si ce sa vezi?..El a venit s-a asezat mi-a atins buzele..am deschis ochii si nu nu era vis!!! Era langa mine era El iubirea MEA ..Sufltul..Timpul..ERA TITISOR.L-am strans puternic in brate... nevrand sa-l mai pierd vreodata.. l-au cuprins si pe el lacrimile ... ne-am afundat in lumina prinzand raza si ne-am gasit!..El a rupt cu forta lanturile inimii lui si mai invaluit cu dragoostea eterna!!Nu-mi ramne decat sa spun ,la sfarsit de acest drum:''-Te iubesc!''

THE END

''Esenta de toamna''

2 comentarii:

  1. frumoss... ce inseamna toamna!8-> dragoste ih atata iubire imbibata in aerul rece si in razele palide ale soarelui! ih atat de frumosss...:X...

    RăspundețiȘtergere