Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

luni, 24 ianuarie 2011

Sunt...


..o firmitura căzută din mama mea numita :pîine...am căzut pe jos .. m-au pus în faras m-au aruncat în gunoi.. m-au dus intr-un container, ma mîncat un cîine si am ajuns în stomcul lui.De acolo prin nu ştiu ce procese biologice am ajuns din nou afara, am fost inghitita de o musca aceasta ma dus prin nu stiu ce tara, ea s-a asezat pe o chestie alba apoi a fost zdrobita lasand o pata mare.De acolo am fost bagata in nu stiu ce gaura neagra care mama o numea ''robot curata tot'' acolo am fost innecata .. contaminata cu un gust amar si imbibata in chestia alba.Am ajuns agatata de o sarma asteptand..dar nu am mai apucat sa astept ca a venit nu stiu ce inghet si mau dezagregat..Apoi am ajuns intr-un loc numit Rai si m-au lasat sa va trimit o scrisoare voua cum va numea mama ''masinarii carnoase''..asadar las testament :celui ce va avea grija de firmiturile celelalte voi avea grija sa ajung in Rai.

[poveste tampita..]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu