Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

marți, 15 februarie 2011

Happy birthday to me!


O zi ca oricare alta .soarele cu razele lui plictisite strapunge ora diminetii, gerul care vrea sa insele lumea vrand sa puna fiecare om intr-o maladie dintr-aia care curge nasul si etc.

Dar e o zi speciala pentru mine, am imbatranit cu un an! Ma simt victorioasa cam strabatut un an.. sunt eu copil incapatanat caci asa am ramas, dezordonat caci nu pot schimba tactica asta a adolescentului [incerc] ,frumos[asa spun ceilalti] o sa fiu mare ,ascultatoare [nu incape vorba ] etc.. si dupa multe multe urari [tuturor multumesc] am cicocnit un paharel de vin ,sampanie.bere.. opus cam multe [nu mint] si usor mam indreptat la ziua cand am 15 ani si o zi!

Am strîns 100cu aproximaţie de ''La mulţi anuri'' si simt mîndra ca am atîţia prietenii care sau gîndit sa-mi scrie frumos ''la mulţi ani!'' va multumesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu