Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

luni, 23 mai 2011


..Trezesc în mine fluviul infinit al existenţei mele ce nu se opreşte a curge prin vene, înlăturând din drumul sau o piatra :ura și lasă în urma sa o pulbere de apa:iubirea.Trezesc din mine eternul orbit de profunzimea ta. .nu ești?..te-ai pierdut în întunericul orașului din mine.scuză-ma am uitat sa aprind luminile. și totuși nu ești ,nu-mi găseşti inima.te-ai pierdut printre blocuri te-ai rătăcit printre clipe uitând de adevărul din tine.deşi iubirea ta infinită de a mă dori de a mă vrea a fost spulberata de praful luminii as vreaca in sertarul uitat in camera pustie, sa găsești ce era ce a fost și ce urma sa fie..ai deschis seltarul si ti-a sarit in inima o durere prea mare de suportat chiar si pentru tine...te-ai hotărât sa o arunci în abisul minţii tale ,dînd-o la o parte .ti s-a părut absurd sa simti!
Geniu al întunericul ce te-ascunzi în mine , urăște-ma și pleacă nu irosi parfumul iubirii.

4 comentarii: