Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Despre.



..Viaţa dansul etern neterminat  încă, viaţa o fiinţă infidela ce ne ajuta sa căutăm ceea ce am pierdut demult printr-un singur fapt. 
Faptul existenţei noastre e asemenea unui anotimp  , el trăieşte 3 luni , noi ştim sa ne adaptam.
Mergem spre abis uitînd lumina, , uitînd de cer, 
de stele , de lumina ce ne inspiră viaţa. Ne întrebăm adesea ce suntem? .. suntem inexistenți  când înfruntăm probleme , suntem existenti cand zambim.. 
Despre tot ce vedem în oglinda vieţii .. despre tot ce simţim  într-o zi , despre răspunsuri la întrebări uitate .. în toate exista o rană...ar trebui sa  negândim asupra rănii sau asupra vindecării ei ? ..
despre.

4 comentarii:

  1. Ai un blog foarte interesant, iar felul în care scrii chiar mi-a atras atenția. Foarte frumos, să mai scrii! Mie una îmi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ! Da am sa mai scriu:) si ma bucur ca va place:)

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-a atras atentia numele blogului, iar continutul este superb:x:x

    RăspundețiȘtergere