Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

marți, 24 aprilie 2012

Tăcere..


 Atât de tare urlă cuvintele tale , se plimbă pe cărările creierului meu  , când se așează , e atât de dureros , atunci ochii se inundă , dar eu? eu nu vreau să-i golesc , înghit în sec , zâmbesc și le las pe ele , aceste cuvinte , să se plimbe pe alee. Nu am semne care indică aceste cărări, ci doar o oprire numită gunoi , dar ele nu vor să se arunce acolo ele vor să-mi străbată mintea prin miile de cărări ce le-am făcut cu timpul , vor să-mi străpungă treptat , să-mi chinuie simțurile.Se zbiară fiecare cuvânt și aud ecoul și totuși e tăcere între noi. Acea tăcere zgomotoasă , atât de absurdă încât țip și spun : 
 -Dispari! 
 Dulce uitare ,oh dulce fericire ce încerc să mi-o exprim , fi alinul meu pentru această tăcere , atât de grea , acea abținere atât de ruginită. 
  
  
 Și totuși tu ai greșit.   
 
  

12 comentarii:

  1. Foarte frumoase si patrunzatoare cuvintele pe care le-ai folosit pentru a descrie acel ceva, care cred ca se rezuma la acea "greseala"! Genial, pentru ca imi place!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult , si ma bucur ca-ti place si ca , consideric a e genial >:D<!

      Ștergere
  2. Absolut superb! Ah, si cate-mi vin acum in minte. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. .. ma bucur ca ti-au venit ganduri in minte datorita postarii mele , multumesc>:d<

      Ștergere
  3. tacerea este de fapt, ascultarea vocii din interior

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este ...acea tacera urla atat de tare in noi..>:D<>

      Ștergere
  4. Super frumos spus :x:x Nu trebuie să plângi niciodată pentru ce a fost !!
    Felicitările mele !!:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu pot sa plang fiindca stiu ca orice ce-a fost nimeni nu merita lacrimile mele .. mai ales cei din categoria asta..MULTUMESC>:d<!!!

      Ștergere