Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

luni, 30 aprilie 2012

Taci , știu că minți.


 În razele unui soare fericit ,pe iarba ce abea a înverzit 
 Îmi las ușor trupul și privesc spre cer , mă gândesc și sper.. 
 La ce? la oamenii ce aleargă în jurul meu , spunând mereu: 
 Că sunt sinceri și onești și doar pe ei tu să-i iubești.. 
 Asta-i doar concepția lor , să nu-i crezi , nu știu ce vor .
 Nu ești tu demon, să faci îngerii să plângă , ei vor doar s-ajungă 
 Lângă tine , s-au puțin mai departe, în inimă ta , să ți-o sfâșie apoi să uite. 
 Atâtea cuvinte , suspine regrete , doar fiindcă oamenii nu știu să ierte .
 Atâtea vorbe și suflete atârnate ,  fiindcă oamenii știu doar să spună:  
 O simplă MINCIUNĂ.  

16 comentarii:

  1. O minciuna poate fi mult mai frumoasa decat adevarul...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu prefer adevarul -ma poate durea sau nu in acel moment ,dar o minciuna te poate durea mereu , mai ales daca este grava.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos ai expus acest adevăr despre oameni.... Desigur, aproape au ajuns ca animalele în junglă ce luptă ptr. suprevieţuire. Muşcă din tine când te văd jos, în loc să te ridice. Mă regăsesc perfect în concepţiile din postare... am avut o perioadă de negativism, însă nu trebuie generalizat-generalizat, căci pe parcurs am realizat că există şi excepţii... mereu există şi excepţii!!:D
    Aşa că.... capul sus!<3:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da intradevar nu trebuie generalizat ...exista exceptii , dar am sa cred ca exista cu adevarat cand am sa gasesc una. MULTUMESC :*:*

      Ștergere
  4. Nici eu nu ii inteleg! :-<
    E foarte placut ce am citit! Ai vorbit aici "mai pur decat adevarul"! :|
    Poate...si eu as fi vrut sa fiu ca ei, sa spun o minciuna atunci cand trebuie, cand pot rani, dar nu pot nici macar sa ma razbun in acelasi fel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww multumesc >:D< ... minciuna doare mai tare , fiindca pana la urma adevarul va invinge.

      Ștergere
  5. Eu am impresia ca oamenii mereu se complica in minciuni.. pentru ca nu pot fi indiferenti.Scrii frumos..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc..>:d<
      Mda acesti oameni devin plictisitori si cel mai mult imi palce cand mint si eu stiu adevarul :D

      Ștergere
  6. Eh, oamenii, nu sunt buni la minciuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa se lase de meserie atunci :D
      >:D<

      Ștergere
  7. Multi mint mint iar noi ne lasam pradati de ele ,insa mai devreme sau mai tarziu adevarul iese la iveala! Foarte frumos scri. <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Oamenii mint mult prea mult,fara se se mai gandeasca la cei din jur si la durerea pe care o pot provoca prin minciunile lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este .. de aceea noi concepem fel si fel de certuri si neintelegeri.

      Ștergere