Daca iti place , urmareste prin mail , scrie-ti mai-lul si da submit!

Inscrie-te pe blog :

miercuri, 14 ianuarie 2015

3.

Îmbrățișez cu drag cerul, împletindu-mi brațele în jurul lui și simțindu-i măreția.
Mă ridic din pat gândindu-mă că astăzi va fi o zi productivă.
Însă depinde de noi oamenii cum privim productivitatea, fiindcă nu întotdeauna ceea ce facem,..ne definește ca persoană productivă.
Ieșire. Zâmbete. Sosire. Puna apa la fiert. Tai ceapa mărunt. Tai toate legumele. ..Cina.
Productiv? Probabil dacă aș dezvolta ideeile ar fi ceva productiv.
Dar, pentru mine productivitatea constă în a realiza ceva pe plan profesional. Iar, acest plan profesional m-a innecat in tunelul vieții, mi-a luat papucii, hainele..nu am vorbit de haine. Dar, îți spun că sufletul meu e dezgolit. Era odată protejat de haina groasă a reușitei,a zâmbetului nemărginit,a iubirii dar, viața, oamenii .. încet, fără durere l-au dezgolit. Eu? Eu i-am lasat căci lor le făcea bine iar, eu as face orice pentru binele lor.
Încă nu mi-am găsit papucii si nu simt schimbare.
Dar rămân în picioare si continui să merg, nu neapărat pentru că mersul face bine la sănătate ci pentru că fie că ne dăm seama sau nu ..mersul ne înaintează ne aduce în final la o destinație..nu e neapărat destinația finală ci poate fi destinația  începutului deci, continui să merg..însă nu știu unde voi ajunge..
care e destinația ta, a mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu